Merhaba, yaklaşık 4 ay önce muhasebeci ile anlaşıp şahıs şirketi kurdum. Genç girisimci desteği için muhasebecime söyledim ve başvuru yaptı fakat aradan 4 ay geçmesine rağmen sürekli başvuru aşamasında olduğunu söyledi ve yaklaşık 5 bin TL vergi borcu üzerine geldi acaba genç girişimci desteği onaylanda vergi borcu silinebilir mi muhasebeci hayır silinmez diiyor fakat farklı yerlerde siliniyor diyorlar kesin bilen var mı
Bu arada genç girimci desteği tüm niteliklere uyuyorum fakat hala kabul olmadı.
Vergi dairesinden genç girişimci kapsamında olduğunuza dair yazı alıp ilgili sgk kurumuna götürüp onaylatmanız gerekiyor. Sistemsel işleyen bir durum değil. Onaylanınca işyeri kuruluş tarihine bakarlar ve borcunuz silinir.