Arkadaşlar şu yanlış anlamayı bir düzeltelim. Benim kimseden 25K USD talep ettiğim yok. Türkiye'de, özellikle R10'da bu ücreti verebilecek kimsenin olmadığının son derece farkındayım. Bu ücretlendirme, global çapta yapılan ve ABD - Avrupa -BEA bölgesi için geçerli olan bir PR çalışması + başvuru + medya portalı ile doğrulama süreçlerinin bütünün içerir.
Örneğin:
https://docs.google.com/spreadsheets...f=true&sd=true
TL'ye çevirmek yerine 25 Bin birim olarak düşünülmeli. 200 USD asgari ücrete sahip bir ülke için bu hizmeti vermeyi düşünmedim hiçbir zaman.