Kayıt ol sayfasında her kısmı doldurup kayıt ol diyince hiç birşey olmuyor bir kaç defa denedim sebebini biliyor musunuz acaba

Edit: Opera ile yapınca çözüldü, aynı sorunu yaşayanlara duyurulur