Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünce güzel ama gram özgün değil
özgün değil derken hocam resimleri photoshopla ben düzenledim kendi resimlerimizi ekledim twitter apisi bozuktu kendi tweetlerimi çektim flashplayer olmadan çalışmıyordu o kısımları kendim editledim site 60 saniyede açılıyordu açılış hızını ayarladım yazıları kendim yazdım javascript kodları hatalıydı hepsini sildim çalışmasını sağladım evet sıfırdan yazmadım ama jest olsun diye vaktimi ayırdım ve bize özel şekilde düzenledim yinede yorumunuz için teşekkürler birdahakine sıfırdan yazarım sizin için