Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ben anlamadım. Geçen gün konu açtınız firmamız devir edilmiştir diye. Bu konu üzerinden 1,2 hafta geçti. Ama veri merkezine ödemeyi 1yıl olarak yaptık 7ay kaldı diyorsunuz. Ya firmayı devir etmediniz yada farklı farklı şeyler planladınız.
Şimdi size sorarım bu nasıl oluyor?
Firma her şeyi ile 07.04.2022 tarihinde devir alındı buna yapılan ödemeler, yazılımlar, sunucular, müşteriler kısacası her şeyi ile. Sunucu barındırma süresinin 7 ay kaldığını paylaşımımızda belirttik yani bunun 5 ayı kullanılmış durumda, yani bizden önce ki arkadaşlar yıllık olarak ödeme yaptığı için 10.12.2022 tarihinde de son bulacağı için toplamda 7 ay gibi bir süre sonra barındırma hizmeti için tekrar ücret ödeyeceğiz. Umarım anlatabilmişimdir.