Şimdi ben anlamadım. Geçen gün konu açtınız firmamız devir edilmiştir diye. Bu konu üzerinden 1,2 hafta geçti. Ama veri merkezine ödemeyi 1yıl olarak yaptık 7ay kaldı diyorsunuz. Ya firmayı devir etmediniz yada farklı farklı şeyler planladınız.
Şimdi size sorarım bu nasıl oluyor?