sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D14 2020 modeli var. Ryzen 7 versiyonu. Memnunum, sizinki kötü bir deneyim olmuş anladığım kadarıyla. Tüketici hakem heyeti ile hakkınızı arayın derim.
Benim bir tanıdığımda da ekran sorunu vardı. Forumda konusu açılmıştı, o konuda da kendinde olmadığını iddia eden 2 kişide çıkmıştı. Bilemiyorum belki denk gelmiştir, lakin dediğim gibi benim çevremde de kullanıp sorun yaşamayan neredeyse yok.

Siz de ışıkları tamamen kapatıp siyah ekranda bakın hocam. Belki sizde de vardır, garantisi bitmeden fark ederseniz iyi olur.