UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huawei matebook almayın da ne alırsanız alın... Işık sızması, kasada yamukluk, kalitesiz panel, ilgisiz ve oyalayıcı müşteri hizmetleri hepsi var. Benim 14 günlük iade hakkım yandı bunlar yüzünden.
D14 2020 modeli var. Ryzen 7 versiyonu. Memnunum, sizinki kötü bir deneyim olmuş anladığım kadarıyla. Tüketici hakem heyeti ile hakkınızı arayın derim.