Ülkede Eleştiri Özgürlüğü var fakat eleştiri yaparsanız hapise yollanıyorsunuz . İnsanlar katliam yapıyor 3 ay yatıp çıkıyor Eleştiri Yapıyorsunuz 1 yıl yatıyorsunuz