Kumaşı aldıktan sonra kesimini siz de yapacaksanız kesimhane şart.
Bana kalırsa küçük bir atölye ile olacak iş değil. Eğer tek çalışan siz değilseniz bence fashion yapın. Adet başı para alın.
Şuan fason olarak dikim yapılıyor zaten
Kesim için sorun yok fason aldığımız yer yardımcı olucak öyle konularda makine olarak beş çeşit makine var