eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kim ülkemle dalga geçerse,kadını taciz ederse,sokakta tabancayla gezip efelik yaparsa,birde karısına türkçe konuşma diye tembihlerse .yollaaycaksın ülkesine. bu ğleknşn başı olsam anında talimat verirdim.acımazdım pişmanlıklarına.
Hala diğerleri kalsın diyorsunuz ya hocam. Pes.