Başına gelen var mı arkadaşlar ? Bugün 800 TL fatura ödedim harcadığım tutar faturadan sonra 20 TL şimdi az önce 1000 TL çekmeye çalıştı bu nasıl iştir yahu, daha önce başına gelen var mı ? Ve işin kötü tarafı o 1000 TL çekti lakin çekilmedi olarak gözüküyor .