Tütünde zamlandi 50 Gr tütün 25 TL'den 40 TL'ye çıktı. Parasızlıktan onu içiyordum oda gitti. Sakın kimse bana sağlığa zararlı demesin , kanser ediyor demesin bu zamlar daha çok kanser ediyor insanı. Allah herkesin yardımcısı olsun.