ReisSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç kullanmadım steelseries fakat rival 600 mouse si çok hoşuma gidiyor bi baktım tasarımı pek hoşuma gitmedi almışken biraz cafcaflı bir şey almak istiyorum rival 600 hakkında bir düşünceniz yorumunuz var mı ?
Rival 3 eliniz çok büyük değilse tam oturur, fakat rival 600 için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Denemenizi öneririm