Merhabalar,
Yaklaşık bir buçuk aydır mimarlar odası oda kayıt işlemleri için bekletilmekteyiz.
Tüm evrakları tamamladık ancak Ankara genel merkez ile görüştüğümüzde evrakları bulamıyorlar, kaybettik de demiyorlar sürekli olarak kontrol edip size döneceğiz şeklinde oyalanıyoruz.
Mimarlar odası kayıt işleminin bu kadar zor olmaması gerektiğini düşünüyorum. Büro tescil işlemlerimizi yapıp ofisimizi açmak istiyoruz ancak bir türlü süreci atlatamadık.
Bahsi geçen konu ile ilgili olarak öncelikle bir şikayet oluşturacağım. Ancak hangi birime hangi yol ile oluşturmam gerekli konu hakkında desteklerinizi bekliyorum.