Ozan bey merhaba,
v6 yazılımı üzerinde hizmet düzenlemesi yapamadığımı ticket açarak dile getirdim. Desteğinizi rica ediyorum. İyi çalışmalar...
Merhabalar, bayram süresince yazılım ekibimiz çalışmadığı için biriken taleplere sabah 8 itibari ile dönüş yapmaya başlanmıştır. Ekibimiz sırasıyla tüm talepleri işleme almaktadır. Süreci üye panelinizden takip edebilirsiniz.