Bunlar daha başkangıç durun hocam . bu gördüklerimiz daha hiçbirşeu değil
Üretmeyen ülke tüketir .işin kötüsü üreticek olsak bile ne fabrika ne kaldı ne mal ? ne para ? nede toprak hepsini çatır çatır araplar alıyor
Kanımızı dökerek aldıgımız bu toprakları ARAPLAR para basıp alıyor . faiz neden sabit tutuluyor ? faiz sabit durdukça enflasyon tavan yapmaya devam edecek.
5 li çeteye garantiler verildiği sürece artmaaya devam edicek .
sene sonu kur 20 üstü olursa şaşırmayın . üstüne birde kur korumalı mevduatı çıkardılar
düşününki 15 den 20 ye çıkarsa . Hazineye binecek yük . hazine de ki para nerden geliyor ? senden benden . dış borç olmuş 600 üsür milyar dolar .
iç borç hatsafada .
allah sonumuzu hayır etsin