5 senedir aynı durumu yaşıyorum dostum.. boyun bel ağrıları göz de ufak tefek sıkıntılar ve çok oturmaktan kıl dönmesi olmamı hiç söylemiyorum bile yaptıgım işlerin yanında
bende de bel, boyun düzleşmesi var.
bu iş güzel mi? evet. zevkli mi? kesinlikle evet! ama zor işte zor!