Hocam belirli sitede doğrudan bildiride bulunulur ise o site de gerekeni yapacaktır diye düşünüyorum şahsen ben. Yanlış mıyım ki acaba? Sonuçta telif vb. durumlarına da giriyor.
Geçmiş olsun.
Site ana sağlayıcı konumdadır uyar kaldır prensibini benimser bakmaları 1 ayı bulur çünkü destekleri oldukça yoğun çalışıyor her gün yenileri geliyor dur durak bilen bir şey değil telif hakkına gelirsek telif hakkı mevcut ama kanunlar gereği site uyar kaldır benimser uyardığında kaldırır izleyen insanlar telefonuna izleyip çeşitli linklerde tekrar paylaşabilir site ise kvkk gereği paylaşan ismi soy ismi ve ona ait bilgi veremez yasal düzene aykırıdır anca hukuk kararı ve tebliği lazım ki paylaşıldıktan sonra pek önemi kalmıyor