Hocam belirli sitede doğrudan bildiride bulunulur ise o site de gerekeni yapacaktır diye düşünüyorum şahsen ben. Yanlış mıyım ki acaba? Sonuçta telif vb. durumlarına da giriyor.

Geçmiş olsun.