Özelikle Suriyeliler iyice azıttı. Ama 6-7 Eylül olaylarına döneceğini sanmıyorum. Suriyeliler Nankorler Artık Türkiye'yi de beğemiyorlar. Bu gün Yurt Dışına Serbestlik versinler Ertesi gün bir tane Suriyeli bile kalmaz. Yunanistan sınırı açıldı ölümüne kaçmaya çalıştılar
Bence tek çözüm Türkiye Esad Rejimiyle Anlaşma yapacak. Ozaman korkup kaçarlar.