Bilenler bilir 6-7 Eylül 1955 yılında azınlıklara ait olaylar yaşandı. Can ve mal kayıpları yaşandı. Bu tarz olayları çok araştıran biriyim. Utanç Gecesi diye geçer.
Aynı olay Suriyeliler ve Afgan gibi insanlar üzerinde yaşanabilir mi? Milletin canına tak dediği an İstihbarat veya Polis teşkilatı bu tarz olayları önleyebilir mi?
Arkadaşlar ve anlamakta zorlanan arkadaşlar. Mevzu IRKÇILIK DEĞİL. Mevzu kadınımız kızımızın fotoğraf veya videolarını çeken, kaçıran ırzına geçen kişilerin milletin canına tak etmesi. Ben şahsen bu milletin yakın bir zaman da canına tak ederse haklı haksız çok sıkıntılar olabileceği...

Endişem odur ki; Sizce 6 7 Eylül olaylarına benzer bir durum olabilir mi?