kardeşim 15 yıl evve aynı dert bende vardı, araba içinde düğüne giderken felaket derecede kavga ediyorduk, hatta ben niye evleniyorum diye kendime soruyordum, şuan tam arkamda yazdıklarımı okuyor, kızım da içeride kuzeniyle oturuyor.

ya sabır de kardeşim inşAllah geçer.
cümleten kazasız belasız yolculuklar inşAllah
İnş hocam kaç saat geçti hala devam 🥺 sanki düzelmeyecek gibi