Arkadaşlar konuda yanlış anlaşılan bir şey var. Ben kimseye maaşını sormadım, ne işi yaptığını aylık giderini getirisini sormadım. Konuyu daha dikkatli okursak ve başka yerlere çekmezsek memnun olurum