Merhabalar, tam tamına 68 gündür uğraştığımız müşterimizin hesabına sonunda mavi tiki alabildik. Bu zamana kadar onay aldığımız 4. Hesap oldu. Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.
İşin ilginç yanı PR'a çok fazla yüklenmeden alabildik. Hemen hemen tüm otoriter yerel basında ve bilindik global basınlarda haberlerini yaptığımız, hiçbir eksik nokta bırakmadığımız hesaba ise geçen hafta red aldık. (Çalışmalarımız devam ediyor)
Söylemek istediğim bunca zamandır sektördeyim, hala anlamış değilim Instagram abimizin algoritmasını Müşteri gizliliği nedeniyle onay aldığım hesapları belirtmiyorum, lütfen sormayınız.
Mavi tik konusunda kısa bir rehber hazırlamıştım, isteyenler aşağıdaki bağlantıya tıklyarak okuyabilir.
https://www.r10.net/instagram-ticari...r-misiniz.html
İyi forumlar!