Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesai saatleri değil.
Yarında bayram.
Yoksa konu açmazdım hocam
Yine aciliyeti yok zaten kullanmayacağım şuan.
Mesai saati yok ki ( vakif haric )