Ugurrr21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaya ceksenize hocam ?
Mesai saatleri değil.
Yarında bayram.
Yoksa konu açmazdım hocam
Yine aciliyeti yok zaten kullanmayacağım şuan.