Hocam hepinize vaktiniz ayırıp fikirlerinizi söylediğiniz için teşekkürler.


Affınıza sığınarak söylüyorum. Ben de araştırıyorum ama birden fazla açıklamalar var. Örneğin evet gelir vergisi ve kdv bu oranlar var ve sabit oranda diğerleri çalıştığınız kişiyle orantılı ama asıl merak ettiğim örneğin üzerinden net değer verilmesiydi çünkü sallıyorum bazı kaynaklara göre yazılım yurt dışından gelir elde ediyorsa teşvik var ya da farklı kaynaklara göre direk hesaplayarak %18+15 -> gelir üzerinden %30 diyip düz hesaplanıyor. Hanı bilgiler yarım yarım olunca ortaya net bir cevap çıkamıyor. Hani şey düşündüm kesin burada böyle bir durumda olup şahıs şirketi açanlar vardır. Diret sonucu söyleyebilir.