FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen algı özürlümüsün? Bu söylediğim benim düşüncem değil laikliğin tanımı, sadece Allah yerine tanrı olarak geçer açıklaması bende müslümanların daha iyi idrak etmesi için tanrı yerine Allah diye ifade ettim hem cahilsin hem algı sorunun var
Sen herşeyi yaratan kudret Allah'a hakaret eden bir varlıksın. Bana da hakaret etmen çok doğal. Şeytan'ı anlatmak isteyen hocalar senden ders almalı. Resmen şeytanın dünyadaki vucut bulmuş halisin!