arkadaş üye oldugumdan bu yana bu adamın adı adeta beynime kazındı her müşteriyi acaba diye sohbete başlıyorum allah seni kahrı perişan etsin allah haram yedigin tüm lokmayı sana kat be kat cehennem azabı tadırsın KUL HAKKINDAN koktugum kadar hiç birşeyden korkmam 1 ay önce bozovaya gitmiştim bilseydim bu adrestesin gelir seninle yüz yüze görüşürdüm allahından bul ne diyim yazık o kadar insanın emegine göz dikip sonra bu işlere devam et ne kadar akıllıca kolay para geliyor alışmış haramzade YAZIK ailesi eğer bu işin icindeyse ORGANİZE DOLANDIRICILIK suçu 5 yıldan başlar bilginize tek yapıyorsa cezası 2yıl bunu az önce avukatla konuştum evrakları fullenir en az 10 ayrı ilden dava açılırsa etkisi 4kat artarmış bilginize ŞİMDİ tam zamanı her magdur olan gidip şikayetci olsun aynı anda gruplaşın verin mahkemeye GEÇMİŞ OLSUN herkese umarım bu beladan r10 kurtulur herkes bir nefes alır