Arkadaşlar koşun Seyyit söylediğim gibi zokamı yuttu ve başlığı bir güzel takip ediyor.

Ve elime koz vermeye devam ediyor. Bi de küfür salladı okkalısından. Bir insanın yok oluşunu izlemesi de değişik bir olay olsa gerek. Burada tek tek organize edeceğim gözünün önünde her şeyi.
Bir gün kapıyı bi açacak. Aaa aa o da ne? POLİS!
Yalnız o da şaşkın ha... Kendisi çok rahat bir d0landırıcı. İlk defa karşısında bu kadar rahat bir dolandırılan kişi görüyor sanırım. Onun rahatlığı neden bilmiyorum ama benim rahatlığım elimdeki veriler ve oynayacağım kozların verdiği rahatlık.
Destekleyin arkadaşlar!