KevinSpacey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ceza sisteminin yetersiz olduğunu düşünen arkadaşlar, mahkeme salonlarında 1-2 gün geçirebilirler. Yalnızca ilk suç yada iyi hal yaşanan durumlarda beraat yaşanıyor, onun haricinde bağlantılı dosyalar yada suçun sabit olduğu durumlarda cezai limit uygulanıyor. Bu *********** veletin insanları enayi yerine koyması ve bu kadar rahat hareket etmesi sadece bunun peşinden ciddi anlamda gitmeyen kişilerle alakalıdır.

Sağlam kayaya denk gelmemiş şuana kadar, şahsen elimden geleni ardıma koymazdım, bana henüz denk gelmedi. Durumla alakalı forumca destek olabileceğimiz bir konu olursa, konudan etiketleyebilirsiniz.
Tam olarak bende onun için uğraşıyorum. Binlerce kişiyi dolandırmış halen dolandırmaya devam ediyor. Sadece kendim için değil öncü olup hakkını aramak isteyenler için de uğraşıyorum. Yani cümlenizdeki sağlam kaya ben oluyorum Başlığı takip edebilirsiniz detaylar için. Adım adım paylaşacağım her önemli konuyu 1. mesajımda. Desteğiniz için teşekkürler...