VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni hırslandıran tutar değil, 20 yıldır kimse tarafından dolandırılmamış olmanın ama bu velet tarafından dolandırılmanın siniri sadece... Belki benden aldığının 2-3 mislini harcayacağım ama onu dize getireceğim. Zamanında 4 banka, 3 kurumsal firma ve 1 şahıstan hakkımı söke söke aldım. Onlarla anlaşmazlık vardı ve haklıydım hakkımı aldım ama ilk defa dolandırıldım...
Allah Kolaylık versin