burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar hirslandigina göre.seni ne kadar dolandırdı merak ettim
Beni hırslandıran tutar değil, 20 yıldır kimse tarafından dolandırılmamış olmanın ama bu velet tarafından dolandırılmanın siniri sadece... Belki benden aldığının 2-3 mislini harcayacağım ama onu dize getireceğim. Zamanında 4 banka, 3 kurumsal firma ve 1 şahıstan hakkımı söke söke aldım. Onlarla anlaşmazlık vardı ve haklıydım hakkımı aldım ama ilk defa dolandırıldım...