hocam üniversiteyi maddi destek alamamaktan bırakan biri olarak söylüyorum bırakmayın.Bölümü sevmemiş olabilirsiniz tekrar sınava girin yada geçiş yapın sevdiğiniz bir bölümü okuyup bitirin.Bu arada da her ay kazancınızdan belirli bir miktarı ayırın.İlerde çok lazım olacak.Başarılarınızın devamını dilerim.