Benim şahsi görüşüm bundan 20-25 yıl sonra A.Ş lerin hissedar ve yönetim kurulu üyeleri kesinlikle lisans mezunu olmak zorunda olacak.
Ki uç bir olay ama bence LTD şirketleri için de sahiplik lisans ile olacak yani her türlü mezun olmanızı tavsiye ederim.