SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklıyken haksız çıkacaksınız
forumda birinin cep telefonu numarasını ad soyad vb bilgilerini paylaşmayın KVKK kapsamında suçtur
forumda konu açarak bir yere varamazsınız arkadaşlar. Maddi kaybı olanlar direk gidip şikayetçi olmalı
Burada açılan konular sizi bir yere götürmez aksine kişi dava açtığı anda suçlu siz oluyorsunuz.

FORUMUN EN ÜST KÖŞESİNDE BU UYARILARI ADMİN İN YAZMASI GEREK ANCAK HALA KONU AÇANLAR VAR.
Hocam telefon paylaşmak suç değil. Olmaz ama olur da dava açarsa neyse onun cezası öder geçerim. Gözü kararttım. Adam onlarca kişiyi dolandırmış iyi hal var burada başkaları düşmemesi için. Başka türlü nasıl engelleyeceğiz bu adamın tuzaklarını? En azından Google'a telefon numarası ve IBAN yazıldığında bu başlık çıkar. Beni d*landırdığı telefonu birisi nete yazsaydı şuan ben düşmeyecektim tuzağına. Neyse cezası öderiz. Zaten çoğu kapalı ve eminim kendi üzerine değil telefonlar. Yani hat sahipleri şikayet etmesi lazım o da mümkün değil. Üstelik bu görevi gören onlarca site var internette araştırırsan görürsün. Hiçbir d*landırıcı telefonumu paylaşmış diye dava açmaz. Keşke açsa bedavadan müdahil olur kendimizi savunuruz