Konuyu açarken fark ettim, bu hedefe yaklastikca zoruluklar artar serisinin devam isteği ilginç bir şekilde 2 ayda bir geliyor sanırım bana.
Bu kez çok bir zorlukla karşılaşmadım şu sıralar, ve süper bir haberim var.
USD kaynaklı sistemimin getirisi Nisan'da, Mart'a göre
X3 bir büyüme yaşadı.
(Lütfen sistemi sormayınız, bir motivasyon konusudur.)
Laravel öğrenmeye başladım. Sıradaki projelerimin back-end'ini oluştururken kullanmayı düşünüyorum.
Youtube kanalını zaten bayadır bırakmıştım, ilk konudaki gibi video atamadım hiç bir zaman.
(her zaman planlar tutmuyor)
GYM'i bıraktım, yoğunluktan dolayı verimli olmuyordu. Daha basit şekilde başlayıp ilerleyeceğim.
(kondisyon ve kilo alma odaklı)
İngilizcem yazılım'dan dolayı yavaş ama etkili bir ilerleme halinde. Şimdilik ek bir yapay takviye uygulamıyorum.
Üniversite derslerini de maalesef çok boşladım, baya bir dersten kalacağım sanırım.
R10+ sorum şu; aylık USD kazancım geçen ay 2,500'ü gördü, 2. sınıftayım, sizce üniversite'ye
(yazılımdan alakasız bir bölüm) devam etmeli miyim?
Çevremdeki herkes diploman olsun diyor. Bense artık tamamen kendimi yazılıma vermenin tam zamanı olduğunu düşünüyorum.
Bu konu hakkında görüşleriniz beni çok sevindirir. Şimdiden teşekkürler.
Önceki konular:
1 -
2 Anlık motivasyon müziğim https://www.youtube.com/watch?v=O3RLKJVmbKE