haklıyken haksız çıkacaksınız
forumda birinin cep telefonu numarasını ad soyad vb bilgilerini paylaşmayın KVKK kapsamında suçtur
forumda konu açarak bir yere varamazsınız arkadaşlar. Maddi kaybı olanlar direk gidip şikayetçi olmalı
Burada açılan konular sizi bir yere götürmez aksine kişi dava açtığı anda suçlu siz oluyorsunuz.

FORUMUN EN ÜST KÖŞESİNDE BU UYARILARI ADMİN İN YAZMASI GEREK ANCAK HALA KONU AÇANLAR VAR.