ben de aşağı yukarı aynıyım.fen lisesi son sınıfım,gezmıyor tozmuyorum denemelere para yetiştirmeye çalışıyorum.bir arkadaşımın smm paneli var ondan dib fiyattan takipçi alıp düşük komisyonlarla satıyorum.e pin içinde aynı şekilde.ref kasma gibi yeni mail açma gibi,logo tasarım video edit gibi ne bulsam yapıyorum ama şu sıralar pek sakin forum.aynı durumdayız