mediamarktan oyun kolu almıştım logitech paketi açılmış outlet üründü 1 hafta kargo bekledim geldi ve içinden alıcısı çıkmadı birde iade etmeye uğraştım 70 tl ucuz alacağım diye zaman ve uğraştım. Bir daha asla bulaşmam ama şans işi arkadaşın dedipği gibi.