Narşist değil, aksine herkesi düşünerek bu yorumu yapmıştım. Parası olan var olmayan var premium üye olduğunuzda Konu açarak gözümüze sokmanıza gerek yok bence, tabiiki sizin görüşünüz saygı duyarım .d
Haklılık payınız var. Son zamanlarda çok arttı, bu yüzden sanırım göze de batıyor.