Gerçek hayatta da bu şekilde heyecan kırıcı, karşıdakini değersiz hissetiren narşist bir kişilikseniz işiniz çok zor.
Narşist değil, aksine herkesi düşünerek bu yorumu yapmıştım. Parası olan var olmayan var premium üye olduğunuzda Konu açarak gözümüze sokmanıza gerek yok bence, tabiiki sizin görüşünüz saygı duyarım .d