Normalde zaten yasak. Suç. Ama son zamanlarda pek umursamıyor satıcılar ceza gelmediği için. Firmalar peşine düşse satış yapmaz Türkiye'den geçinirler

Telif davalarından gelen paralarla...
zaten replikalarda şuan 400 500 tl oldu 2 3 ayda patlıyorlar

en iyisi az daha diş sıkıp orjinal almak