Özelden Whatsap verirseniz bayramdan sonra siparş vermek isterim size
Teşekkürler hocam düşündüğünüz için.😊
Bıttım sabunuyla tanıştığımdan beri şampuanı bıraktım. Sadece bu sabunu kullanıyorum. Saçlarımda erken beyazlama var normalde. Tepelerdeki bütün beyazlar 6-7 ay gibi sürede gitti doğal rengini aldı. Yanlarda da baya azaldı. Dökülme minimuma indi ayrıca cildime de çok faydası oluyor.
Instagram üzerinden mi sipariş verdiniz ? Veya sipariş ettiğiniz kişiyi bizle paylaşirsaniz bizlerde sipariş edelim.😊