Bıttım sabunuyla tanıştığımdan beri şampuanı bıraktım. Sadece bu sabunu kullanıyorum. Saçlarımda erken beyazlama var normalde. Tepelerdeki bütün beyazlar 6-7 ay gibi sürede gitti doğal rengini aldı. Yanlarda da baya azaldı. Dökülme minimuma indi ayrıca cildime de çok faydası oluyor.