saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cilt için faydasını görüyor musunuz hocam?😊
Hocam ben o işlerden anlamam… aynada yüzümüze baktığımız bile yok. Eşim kullanayım diye alıyor… normal sabun kullanıyordum kullanmayayım diye aldırmıyor

yani benim için aynı…

sabun fiyatına baktımda bıttım 45 TL yazıyor. Doğal zeytinyağı sabununu biz komşudan 25 TL’ye almıştık en son 2 hafta önce…

Eşim, annesine ablasına da alıp bizimkiler geldiğinde onlarla gönderiyor…

yarıyordur herhalde