Bir makale yazarı olarak makale ortalarında tek satır olarak bu tarz cümleler kurmanızı öneriyorum aslında. Hem konu geçişini kolaylaştırıyor hem de kullanıcının dikkatini çekiyor. tabi haber sitelerindeki gibi abartmamak gerek 😂😂😂