FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygı duyarım herkesin tercihi kendine, ben sadece hem Müslümanım diyip hemde laikliği savunanlara üzülüyorum.
yazıp yazıp siliyorum. DİNLER İNSANIN KENDİ İÇİNDE YAŞANIR LAİK BİR TOPLUMDA MÜSLÜMANDA YAŞAR SATANİSTTE. DİN KENDİ İÇİNDE YAŞANIR