FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim gördüğüm yok malesef
Ozaman bu kendi içinde savaş nedir hocam Allah’ını seversen 😊 bak allah özel yaşantımızda özgürce kullanıyoruz.yazışmalarda vs
CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüce Atatürk bu günleri önceden öngördüğü için laik bir devlet düzeni inşa etti ama maalesef dini kendi çıkarları için kullananlar bu düzeni yerle bir etmeyi bir nebze başardı. Benim görüşüm din ve devlet işleri kesinlikle ayrı olmalı. Yani laikliği benimsiyorum. Devlet işlerinde ise ahlak ön planda olmalı.
Laiklik ilkesini koruyacak tek unsur yargı ve bağımsız mahkemeler diye düşünüyorum.